Zornada, P. (2020). Učinak uokvirivanja i neuromarketing: primjer AB testiranja u poduzeću Autotepisi.hr (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:645870
Zornada, Patrick. "Učinak uokvirivanja i neuromarketing: primjer AB testiranja u poduzeću Autotepisi.hr." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:645870
Zornada, Patrick. "Učinak uokvirivanja i neuromarketing: primjer AB testiranja u poduzeću Autotepisi.hr." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:645870
Zornada, P. (2020). 'Učinak uokvirivanja i neuromarketing: primjer AB testiranja u poduzeću Autotepisi.hr', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 02.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:645870
Zornada P. Učinak uokvirivanja i neuromarketing: primjer AB testiranja u poduzeću Autotepisi.hr [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 02.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:645870
P. Zornada, "Učinak uokvirivanja i neuromarketing: primjer AB testiranja u poduzeću Autotepisi.hr", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:645870