Kolarić, K. (2020). Održivo konzumiranje proizvoda - utjecaj medija na percepciju od strane potrošača (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:973891
Kolarić, Katarina. "Održivo konzumiranje proizvoda - utjecaj medija na percepciju od strane potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:973891
Kolarić, Katarina. "Održivo konzumiranje proizvoda - utjecaj medija na percepciju od strane potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:973891
Kolarić, K. (2020). 'Održivo konzumiranje proizvoda - utjecaj medija na percepciju od strane potrošača', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 01.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:973891
Kolarić K. Održivo konzumiranje proizvoda - utjecaj medija na percepciju od strane potrošača [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 01.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:973891
K. Kolarić, "Održivo konzumiranje proizvoda - utjecaj medija na percepciju od strane potrošača", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:973891