Malnar, Z. (2020). Utjecaj elektronskih medija na uspješnost pregovaranja u hrvatskog glazbenoj industriji (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:634414
Malnar, Zoran. "Utjecaj elektronskih medija na uspješnost pregovaranja u hrvatskog glazbenoj industriji." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:634414
Malnar, Zoran. "Utjecaj elektronskih medija na uspješnost pregovaranja u hrvatskog glazbenoj industriji." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:634414
Malnar, Z. (2020). 'Utjecaj elektronskih medija na uspješnost pregovaranja u hrvatskog glazbenoj industriji', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 23.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:634414
Malnar Z. Utjecaj elektronskih medija na uspješnost pregovaranja u hrvatskog glazbenoj industriji [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 23.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:634414
Z. Malnar, "Utjecaj elektronskih medija na uspješnost pregovaranja u hrvatskog glazbenoj industriji", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:634414