Grgić, A. (2020). Značaj primarnih ljudskih potreba u poslovnim pregovorima na primjeru poduzeća Coca Cola HBC (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:987657
Grgić, Andrea. "Značaj primarnih ljudskih potreba u poslovnim pregovorima na primjeru poduzeća Coca Cola HBC." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:987657
Grgić, Andrea. "Značaj primarnih ljudskih potreba u poslovnim pregovorima na primjeru poduzeća Coca Cola HBC." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:987657
Grgić, A. (2020). 'Značaj primarnih ljudskih potreba u poslovnim pregovorima na primjeru poduzeća Coca Cola HBC', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 11.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:987657
Grgić A. Značaj primarnih ljudskih potreba u poslovnim pregovorima na primjeru poduzeća Coca Cola HBC [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 11.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:987657
A. Grgić, "Značaj primarnih ljudskih potreba u poslovnim pregovorima na primjeru poduzeća Coca Cola HBC", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:987657