završni specijalistički
Upravljanje marketingom izvansezonskih događanja u funkciji stvaranja marke grada

Ana Košuljandić (2016)
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet
Citirajte ovaj rad...

Košuljandić, A. (2016). Upravljanje marketingom izvansezonskih događanja u funkciji stvaranja marke grada (Završni specijalistički). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:303377

Košuljandić, Ana. "Upravljanje marketingom izvansezonskih događanja u funkciji stvaranja marke grada." Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:303377

Košuljandić, Ana. "Upravljanje marketingom izvansezonskih događanja u funkciji stvaranja marke grada." Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:303377

Košuljandić, A. (2016). 'Upravljanje marketingom izvansezonskih događanja u funkciji stvaranja marke grada', Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 19.03.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:303377

Košuljandić A. Upravljanje marketingom izvansezonskih događanja u funkciji stvaranja marke grada [Završni specijalistički]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 19.03.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:303377

A. Košuljandić, "Upravljanje marketingom izvansezonskih događanja u funkciji stvaranja marke grada", Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:303377