Autorska knjiga-Znanstvena knjiga-Udžbenik za visokoškolsko obrazovanje
Ponašanje potrošača na tržištu krajnje i poslovne potrošnje - osobitosti, reakcije, izazovi, ograničenja
Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2010. urn:nbn:hr:192:957865


Citirajte ovaj rad

Grbac, B. i Lončarić, D. (2010). Ponašanje potrošača na tržištu krajnje i poslovne potrošnje - osobitosti, reakcije, izazovi, ograničenja. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:957865.

Grbac, Bruno i Dina Lončarić. Ponašanje potrošača na tržištu krajnje i poslovne potrošnje - osobitosti, reakcije, izazovi, ograničenja. Rijeka, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2010. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:957865.

Grbac, Bruno i Dina Lončarić. Ponašanje potrošača na tržištu krajnje i poslovne potrošnje - osobitosti, reakcije, izazovi, ograničenja. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2010. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:957865.

Grbac, B. i Lončarić, D. (2010) Ponašanje potrošača na tržištu krajnje i poslovne potrošnje - osobitosti, reakcije, izazovi, ograničenja. [online]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:957865 (Datum pristupa: 11.11.2024.)

Grbac B, Lončarić D. Ponašanje potrošača na tržištu krajnje i poslovne potrošnje - osobitosti, reakcije, izazovi, ograničenja. [Internet]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2010, [pristupljeno 11.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:957865

B. Grbac i D. Lončarić, Ponašanje potrošača na tržištu krajnje i poslovne potrošnje - osobitosti, reakcije, izazovi, ograničenja. Rijeka, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2010. [Online] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:957865

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.