prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj tonaliteta boja pakiranja na kupnju robe široke potrošnje
Rad nije dostupan
završni rad
Utjecaj tonaliteta boja pakiranja na kupnju robe široke potrošnje

Martinac, Janko
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Martinac, J. (2019). Utjecaj tonaliteta boja pakiranja na kupnju robe široke potrošnje (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:198983

Martinac, Janko. "Utjecaj tonaliteta boja pakiranja na kupnju robe široke potrošnje." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:198983

Martinac, Janko. "Utjecaj tonaliteta boja pakiranja na kupnju robe široke potrošnje." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:198983

Martinac, J. (2019). 'Utjecaj tonaliteta boja pakiranja na kupnju robe široke potrošnje', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 09.09.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:198983

Martinac J. Utjecaj tonaliteta boja pakiranja na kupnju robe široke potrošnje [Završni rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 09.09.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:198983

J. Martinac, "Utjecaj tonaliteta boja pakiranja na kupnju robe široke potrošnje", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:198983

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.