Kos Kavran, A. (2020). Uloga proširene stvarnosti u unapređenju marketinga doživljaja u turističkoj destinaciji (Disertacija). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:242277
Kos Kavran, Adrijana. "Uloga proširene stvarnosti u unapređenju marketinga doživljaja u turističkoj destinaciji." Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:242277
Kos Kavran, Adrijana. "Uloga proširene stvarnosti u unapređenju marketinga doživljaja u turističkoj destinaciji." Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:242277
Kos Kavran, A. (2020). 'Uloga proširene stvarnosti u unapređenju marketinga doživljaja u turističkoj destinaciji', Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 03.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:242277
Kos Kavran A. Uloga proširene stvarnosti u unapređenju marketinga doživljaja u turističkoj destinaciji [Disertacija]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 03.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:242277
A. Kos Kavran, "Uloga proširene stvarnosti u unapređenju marketinga doživljaja u turističkoj destinaciji", Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:242277