prikaz prve stranice dokumenta Impact of brand's instagram post characteristics on user engagement
Rad nije dostupan
završni rad
Impact of brand's instagram post characteristics on user engagement

Volarić, Karlo
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Volarić, K. (2019). Impact of brand's instagram post characteristics on user engagement (Završni rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:491862

Volarić, Karlo. "Impact of brand's instagram post characteristics on user engagement." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:491862

Volarić, Karlo. "Impact of brand's instagram post characteristics on user engagement." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:491862

Volarić, K. (2019). 'Impact of brand's instagram post characteristics on user engagement', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 14.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:491862

Volarić K. Impact of brand's instagram post characteristics on user engagement [Završni rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 14.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:491862

K. Volarić, "Impact of brand's instagram post characteristics on user engagement", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:491862

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.