Levicki, B. (2019). Važnost marke u procesu kupnje tradicionalnih i prirodnih proizvoda (Završni rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:165824
Levicki, Bianka. "Važnost marke u procesu kupnje tradicionalnih i prirodnih proizvoda." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:165824
Levicki, Bianka. "Važnost marke u procesu kupnje tradicionalnih i prirodnih proizvoda." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:165824
Levicki, B. (2019). 'Važnost marke u procesu kupnje tradicionalnih i prirodnih proizvoda', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 03.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:165824
Levicki B. Važnost marke u procesu kupnje tradicionalnih i prirodnih proizvoda [Završni rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 03.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:165824
B. Levicki, "Važnost marke u procesu kupnje tradicionalnih i prirodnih proizvoda", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:165824