Naslov Projektni menadžment na primjeru otvaranja fitness centra Fit Lab
Naslov (engleski) Project management with reference to the Fit Lab fitness centre
Autor Natalia Vignjević
Mentor Luka Samaržija (mentor)
Član povjerenstva Luka Samaržija (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Zdravko Zekić (član povjerenstva)
Član povjerenstva Josip Čičak (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Sveučilište u Rijeci Ekonomski fakultet Rijeka
Datum i država obrane 2019-09-30, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Ekonomija
Sažetak Trendovi na tržištu pokazuju kako su želja i potreba za zdravljem, fizičkom snagom i održavanjem vitke i mladenačke linije, u porastu. Vidljiv je rast potražnje za tretmanima i učinkovitim, prirodnim i trajnim metodama za mršavljenjem. Imati snažno, sportsko i vitko tijelo želja je gotovo svake osobe. Posljedica tog povećanog interesa za "potpunu formu" je snažan razvoj fitness centara. Sektor poslovanja fitnessa i estetsko poboljšavanje u stalnom je porastu i razvoju, te se smatra najbrže rastućim sektorom, nakon IT industrije. U navikama i stavovima potrošača dolazi do promjene određenih vrijednosti, ali i do buđenja svijesti koliko doista tjelovježba utječe na fizički i mentalni segment razvoja čovjeka. Upravo zbog tih promjena fitness industrija ima veliki razvojni potencijal u nadolazećem razdoblju.
Projekt je skup jedinstvenih i privremenih aktivnosti koje, razrađenom metodologijom, vode do ostvarenja nekog cilja, dok projektni menadžment predstavlja cjelokupan proces koji okuplja resurse u strukturiran oblik kako bi se postigli definirani ciljevi. Sama struktura projektnog menadžmenta podrazumijeva postavke klasičnog menadžmenta, kao što su: planiranje, organiziranje, upravljanje ljudskim potencijalima, vođenja i kontrola, te planiranje budžeta i vremena. Navedeni elementi bit će prikazani u fazama životnog ciklusa projekta otvaranja fitness centra.
Tema diplomskog rada je projektni menadžment na primjeru otvaranja fitness centra FIT LAB. Temeljna radna hipoteza je sustavnim istraživanjem tržišta te primjenom ekonomsko tržišnih pokazatelja pouzdano ocijeniti isplativost otvaranja fitness centra FIT LAB. Nadalje, cilj je odgovoriti na sljedeća pitanja. Cilj rada je utvrditi isplativost projekta otvaranja fitness centra FIT LAB kroz analizu ekonomsko-tržišnih pokazatelja, te utvrditi spoznaje o obilježjima projektnog menadžmenta, te elemente projekta otvaranja fitness centra.
Sažetak (engleski) Trends in the market show that the desire and need for health, physical strength and the maintenance of slim and youthful lines are on the rise. There is a visible increase in demand for treatments and effective, natural and durable weight loss methods. Having a strong, sporty and slim body is the desire of almost every person. The consequence of this increased interest in the "full form" is the strong development of fitness centers. The business sector of fitness and aesthetic improvement is constantly growing and developing, and is considered the fastest growing sector after the IT industry. In consumer habits and attitudes, certain values change, but also awakening awareness of how much physical exercise affects the physical and mental segment of human development. Just because of these changes the fitness industry has a great development potential in the upcoming period.
The project is a set of unique and temporary activities that, through elaborated methodology, lead to achieving a goal while project management represents the entire process that brings resources into a structured form to achieve the defined goals. The same structure of project management implies classical management settings such as: planning, organizing, managing human resources, managing and controlling, and budgeting and time planning. These elements will be shown in the lifecycle stages of the fitness center opening project.
The topic of the graduate thesis is project management on the example of the opening of fitness center FIT LAB. The fundamental working hypothesis is to evaluate the viability of opening the fitness center FIT LAB with the systematic market research and applying economic market indicators. Furthermore, the aim is to answer the following questions. The aim of the study was to determine the feasibility of the FIT LAB Fitness Center project by analyzing economic-market indicators, as well as to find out about the characteristics of project management and the elements of the project to open the fitness center.
Ključne riječi
fitness
projektni menadžment
isplativost projekta
Ključne riječi (engleski)
fitness
project management
project viability
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:192:703455
Studijski program Naziv: Poslovna ekonomija; smjerovi: Financije i bankarstvo, Poduzetništvo, Menadžment, Financije i računovodstvo, Marketing, Međunarodno poslovanje, Informatičko poslovanje Smjer: Poduzetništvo Vrsta studija: sveučilišni Stupanj studija: diplomski Akademski / stručni naziv: magistar/magistra ekonomije (mag. oec.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Pristup korisnicima matične ustanove
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2020-01-18 08:36:41