Gavrić, A. (2019). Marketing u turizmu - elementi nezaboravnog turističkog doživljaja (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:580271
Gavrić, Ana. "Marketing u turizmu - elementi nezaboravnog turističkog doživljaja." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:580271
Gavrić, Ana. "Marketing u turizmu - elementi nezaboravnog turističkog doživljaja." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:580271
Gavrić, A. (2019). 'Marketing u turizmu - elementi nezaboravnog turističkog doživljaja', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 01.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:580271
Gavrić A. Marketing u turizmu - elementi nezaboravnog turističkog doživljaja [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 01.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:580271
A. Gavrić, "Marketing u turizmu - elementi nezaboravnog turističkog doživljaja", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:580271