prikaz prve stranice dokumenta Marketing događaja na primjeru glazbenog festivala
Rad nije dostupan
završni rad
Marketing događaja na primjeru glazbenog festivala

Glavičić, Nina
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Glavičić, N. (2019). Marketing događaja na primjeru glazbenog festivala (Završni rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:903422

Glavičić, Nina. "Marketing događaja na primjeru glazbenog festivala." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:903422

Glavičić, Nina. "Marketing događaja na primjeru glazbenog festivala." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:903422

Glavičić, N. (2019). 'Marketing događaja na primjeru glazbenog festivala', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 20.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:903422

Glavičić N. Marketing događaja na primjeru glazbenog festivala [Završni rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 20.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:903422

N. Glavičić, "Marketing događaja na primjeru glazbenog festivala", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:903422

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.