Slavić, V. (2019). Međuovisnost održivog marketinga i osviještenog potrošača (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:630976
Slavić, Viktor. "Međuovisnost održivog marketinga i osviještenog potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:630976
Slavić, Viktor. "Međuovisnost održivog marketinga i osviještenog potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:630976
Slavić, V. (2019). 'Međuovisnost održivog marketinga i osviještenog potrošača', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 07.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:630976
Slavić V. Međuovisnost održivog marketinga i osviještenog potrošača [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 07.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:630976
V. Slavić, "Međuovisnost održivog marketinga i osviještenog potrošača", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:630976