Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Međuovisnost održivog marketinga i osviještenog potrošača

Viktor Slavić (2019)
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet
Citirajte ovaj rad

Slavić, V. (2019). Međuovisnost održivog marketinga i osviještenog potrošača (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:630976

Slavić, Viktor. "Međuovisnost održivog marketinga i osviještenog potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:630976

Slavić, Viktor. "Međuovisnost održivog marketinga i osviještenog potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:630976

Slavić, V. (2019). 'Međuovisnost održivog marketinga i osviještenog potrošača', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 18.11.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:630976

Slavić V. Međuovisnost održivog marketinga i osviještenog potrošača [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 18.11.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:630976

V. Slavić, "Međuovisnost održivog marketinga i osviještenog potrošača", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:630976