Znanstveni rad - Izvorni znanstveni rad
ODREDNICE ODANOSTI LOKALNOG STANOVNIŠTVA PREMA MARKI TURISTIČKE DESTINACIJE

Jurišić, Marijana; Dlačić, Jasmina; Grbac, Bruno (2019)
Citirajte ovaj rad

Jurišić, M., Dlačić, J. i Grbac, B. (2019). DEFINING LOYALTY OF LOCAL INHABITANTS TOWARDS A TOURIST DESTINATION BRAND. Zbornik Veleučilišta u Rijeci, 7. (1), 1-15. doi: 10.31784/zvr.7.1.12

Jurišić, Marijana, et al. "DEFINING LOYALTY OF LOCAL INHABITANTS TOWARDS A TOURIST DESTINATION BRAND." Zbornik Veleučilišta u Rijeci, vol. 7, br. 1, 2019, str. 1-15. https://doi.org/10.31784/zvr.7.1.12

Jurišić, Marijana, Jasmina Dlačić i Bruno Grbac. "DEFINING LOYALTY OF LOCAL INHABITANTS TOWARDS A TOURIST DESTINATION BRAND." Zbornik Veleučilišta u Rijeci 7, br. 1 (2019): 1-15. https://doi.org/10.31784/zvr.7.1.12

Jurišić, M., Dlačić, J. i Grbac, B. (2019) 'DEFINING LOYALTY OF LOCAL INHABITANTS TOWARDS A TOURIST DESTINATION BRAND', Zbornik Veleučilišta u Rijeci, 7(1), str. 1-15. doi: 10.31784/zvr.7.1.12

Jurišić M, Dlačić J, Grbac B. DEFINING LOYALTY OF LOCAL INHABITANTS TOWARDS A TOURIST DESTINATION BRAND. Zbornik Veleučilišta u Rijeci [Internet]. 2019. [pristupljeno 18.11.2019.];7(1):1-15. doi: 10.31784/zvr.7.1.12

M. Jurišić, J. Dlačić i B. Grbac, "DEFINING LOYALTY OF LOCAL INHABITANTS TOWARDS A TOURIST DESTINATION BRAND", Zbornik Veleučilišta u Rijeci, vol. 7, br. 1, str. 1-15, 2019. [Online]. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:216029. [Citirano: 18.11.2019.]