Sinčić, K. (2018). Uspješnost Google AdWords tekstualnih oglasa s obzirom na karakteristike oglasa (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:746472
Sinčić, Katarina. "Uspješnost Google AdWords tekstualnih oglasa s obzirom na karakteristike oglasa." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:746472
Sinčić, Katarina. "Uspješnost Google AdWords tekstualnih oglasa s obzirom na karakteristike oglasa." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:746472
Sinčić, K. (2018). 'Uspješnost Google AdWords tekstualnih oglasa s obzirom na karakteristike oglasa', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 15.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:746472
Sinčić K. Uspješnost Google AdWords tekstualnih oglasa s obzirom na karakteristike oglasa [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2018 [pristupljeno 15.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:746472
K. Sinčić, "Uspješnost Google AdWords tekstualnih oglasa s obzirom na karakteristike oglasa", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:746472