diplomski rad
Utjecaj pojavljivanja u medijima na percepciju potrošača

Monika Trgovac (2018)
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet
Citirajte ovaj rad...

Trgovac, M. (2018). Utjecaj pojavljivanja u medijima na percepciju potrošača (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:050136

Trgovac, Monika. "Utjecaj pojavljivanja u medijima na percepciju potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:050136

Trgovac, Monika. "Utjecaj pojavljivanja u medijima na percepciju potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:050136

Trgovac, M. (2018). 'Utjecaj pojavljivanja u medijima na percepciju potrošača', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 25.06.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:050136

Trgovac M. Utjecaj pojavljivanja u medijima na percepciju potrošača [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2018 [pristupljeno 25.06.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:050136

M. Trgovac, "Utjecaj pojavljivanja u medijima na percepciju potrošača", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:050136