Tomić, M. (2018). Utjecaj internet marketinga na prodaju hotelskih proizvoda i usluga (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:420543
Tomić, Mirela. "Utjecaj internet marketinga na prodaju hotelskih proizvoda i usluga." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:420543
Tomić, Mirela. "Utjecaj internet marketinga na prodaju hotelskih proizvoda i usluga." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:420543
Tomić, M. (2018). 'Utjecaj internet marketinga na prodaju hotelskih proizvoda i usluga', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 03.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:420543
Tomić M. Utjecaj internet marketinga na prodaju hotelskih proizvoda i usluga [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2018 [pristupljeno 03.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:420543
M. Tomić, "Utjecaj internet marketinga na prodaju hotelskih proizvoda i usluga", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:420543