disertacija
Marketing odnosa u funkciji uspješnosti poslovnih subjekata u hotelijerstvu

Marin Lazarić (2018)
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet
Citirajte ovaj rad...

Lazarić, M. (2018). Marketing odnosa u funkciji uspješnosti poslovnih subjekata u hotelijerstvu (Disertacija). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:702030

Lazarić, Marin. "Marketing odnosa u funkciji uspješnosti poslovnih subjekata u hotelijerstvu." Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:702030

Lazarić, Marin. "Marketing odnosa u funkciji uspješnosti poslovnih subjekata u hotelijerstvu." Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:702030

Lazarić, M. (2018). 'Marketing odnosa u funkciji uspješnosti poslovnih subjekata u hotelijerstvu', Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 17.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:702030

Lazarić M. Marketing odnosa u funkciji uspješnosti poslovnih subjekata u hotelijerstvu [Disertacija]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2018 [pristupljeno 17.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:702030

M. Lazarić, "Marketing odnosa u funkciji uspješnosti poslovnih subjekata u hotelijerstvu", Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:702030