Warning message

Nemate dozvolu za prikaz ovog resursa!
prikaz prve stranice dokumenta Odabir modne marke te motivi kupovine modnih proizvoda
Rad nije dostupan
završni rad
Odabir modne marke te motivi kupovine modnih proizvoda

Bićanić, Jelena
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Bićanić, J. (2018). Odabir modne marke te motivi kupovine modnih proizvoda (Završni rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:971364

Bićanić, Jelena. "Odabir modne marke te motivi kupovine modnih proizvoda." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:971364

Bićanić, Jelena. "Odabir modne marke te motivi kupovine modnih proizvoda." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:971364

Bićanić, J. (2018). 'Odabir modne marke te motivi kupovine modnih proizvoda', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:971364

Bićanić J. Odabir modne marke te motivi kupovine modnih proizvoda [Završni rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2018 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:971364

J. Bićanić, "Odabir modne marke te motivi kupovine modnih proizvoda", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:971364

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.