diplomski rad
Marketing miks u osiguravajućim društvima

Ivona Žmikić (2016)
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet
Citirajte ovaj rad...

Žmikić, I. (2016). Marketing miks u osiguravajućim društvima (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:028119

Žmikić, Ivona. "Marketing miks u osiguravajućim društvima." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:028119

Žmikić, Ivona. "Marketing miks u osiguravajućim društvima." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:028119

Žmikić, I. (2016). 'Marketing miks u osiguravajućim društvima', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 25.06.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:028119

Žmikić I. Marketing miks u osiguravajućim društvima [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 25.06.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:028119

I. Žmikić, "Marketing miks u osiguravajućim društvima", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:028119