Sentić, I. (2016). Uloga tradicionalnih kanala promocije u motiviranju potrošača za online kupovinu: slučaj hrvatskog maloprodajnog lanca trgovina (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:317593
Sentić, Ivana. "Uloga tradicionalnih kanala promocije u motiviranju potrošača za online kupovinu: slučaj hrvatskog maloprodajnog lanca trgovina." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:317593
Sentić, Ivana. "Uloga tradicionalnih kanala promocije u motiviranju potrošača za online kupovinu: slučaj hrvatskog maloprodajnog lanca trgovina." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:317593
Sentić, I. (2016). 'Uloga tradicionalnih kanala promocije u motiviranju potrošača za online kupovinu: slučaj hrvatskog maloprodajnog lanca trgovina', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 22.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:317593
Sentić I. Uloga tradicionalnih kanala promocije u motiviranju potrošača za online kupovinu: slučaj hrvatskog maloprodajnog lanca trgovina [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 22.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:317593
I. Sentić, "Uloga tradicionalnih kanala promocije u motiviranju potrošača za online kupovinu: slučaj hrvatskog maloprodajnog lanca trgovina", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:317593