diplomski rad
Kvaliteta usluga kao ključna komponenta poslovne uspješnosti poduzeća Adriadiesel d.d.

Ivona Pavlić (2016)
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet
Citirajte ovaj rad...

Pavlić, I. (2016). Kvaliteta usluga kao ključna komponenta poslovne uspješnosti poduzeća Adriadiesel d.d. (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:064188

Pavlić, Ivona. "Kvaliteta usluga kao ključna komponenta poslovne uspješnosti poduzeća Adriadiesel d.d.." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:064188

Pavlić, Ivona. "Kvaliteta usluga kao ključna komponenta poslovne uspješnosti poduzeća Adriadiesel d.d.." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:064188

Pavlić, I. (2016). 'Kvaliteta usluga kao ključna komponenta poslovne uspješnosti poduzeća Adriadiesel d.d.', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 26.03.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:064188

Pavlić I. Kvaliteta usluga kao ključna komponenta poslovne uspješnosti poduzeća Adriadiesel d.d. [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 26.03.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:064188

I. Pavlić, "Kvaliteta usluga kao ključna komponenta poslovne uspješnosti poduzeća Adriadiesel d.d.", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:064188