Vusić, D. (2018). Utjecaj oglašavanja na odluku o kupnji na primjeru Radio Terezije (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:592606
Vusić, Danijela. "Utjecaj oglašavanja na odluku o kupnji na primjeru Radio Terezije." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:592606
Vusić, Danijela. "Utjecaj oglašavanja na odluku o kupnji na primjeru Radio Terezije." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:592606
Vusić, D. (2018). 'Utjecaj oglašavanja na odluku o kupnji na primjeru Radio Terezije', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 30.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:592606
Vusić D. Utjecaj oglašavanja na odluku o kupnji na primjeru Radio Terezije [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2018 [pristupljeno 30.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:592606
D. Vusić, "Utjecaj oglašavanja na odluku o kupnji na primjeru Radio Terezije", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:592606