Radić, V. (2018). Uloga upravljanja odnosima s klijentima u percepciji kvalitete usluge (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:167475
Radić, Vedrana. "Uloga upravljanja odnosima s klijentima u percepciji kvalitete usluge." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:167475
Radić, Vedrana. "Uloga upravljanja odnosima s klijentima u percepciji kvalitete usluge." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:167475
Radić, V. (2018). 'Uloga upravljanja odnosima s klijentima u percepciji kvalitete usluge', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 01.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:167475
Radić V. Uloga upravljanja odnosima s klijentima u percepciji kvalitete usluge [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2018 [pristupljeno 01.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:167475
V. Radić, "Uloga upravljanja odnosima s klijentima u percepciji kvalitete usluge", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:167475