Pečenković, D. (2017). Izvori konkurentskih prednosti u hotelskim poduzećima s aspekta zadovoljstva gosta (Završni rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:585473
Pečenković, Dolores. "Izvori konkurentskih prednosti u hotelskim poduzećima s aspekta zadovoljstva gosta." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:585473
Pečenković, Dolores. "Izvori konkurentskih prednosti u hotelskim poduzećima s aspekta zadovoljstva gosta." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:585473
Pečenković, D. (2017). 'Izvori konkurentskih prednosti u hotelskim poduzećima s aspekta zadovoljstva gosta', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 22.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:585473
Pečenković D. Izvori konkurentskih prednosti u hotelskim poduzećima s aspekta zadovoljstva gosta [Završni rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2017 [pristupljeno 22.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:585473
D. Pečenković, "Izvori konkurentskih prednosti u hotelskim poduzećima s aspekta zadovoljstva gosta", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:585473