Kruljac, D. (2017). Uloga lika u jačanju marke na primjeru Kodija (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:036924
Kruljac, Dalio. "Uloga lika u jačanju marke na primjeru Kodija." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:036924
Kruljac, Dalio. "Uloga lika u jačanju marke na primjeru Kodija." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:036924
Kruljac, D. (2017). 'Uloga lika u jačanju marke na primjeru Kodija', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 26.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:036924
Kruljac D. Uloga lika u jačanju marke na primjeru Kodija [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2017 [pristupljeno 26.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:036924
D. Kruljac, "Uloga lika u jačanju marke na primjeru Kodija", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:036924