Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Utjecaj društvenih mreža na marketing usluga

Mia Smiljanić (2016)
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet
Citirajte ovaj rad

Smiljanić, M. (2016). Utjecaj društvenih mreža na marketing usluga (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:820674

Smiljanić, Mia. "Utjecaj društvenih mreža na marketing usluga." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:820674

Smiljanić, Mia. "Utjecaj društvenih mreža na marketing usluga." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:820674

Smiljanić, M. (2016). 'Utjecaj društvenih mreža na marketing usluga', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 16.11.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:820674

Smiljanić M. Utjecaj društvenih mreža na marketing usluga [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 16.11.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:820674

M. Smiljanić, "Utjecaj društvenih mreža na marketing usluga", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:820674