Naslov Marketing u turizmu Šibensko-kninske županije
Autor Matea Lozančić
Mentor Jasmina Dlačić (mentor)
Član povjerenstva Lara Jelenc (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Dina Lončarić (član povjerenstva)
Član povjerenstva Jasmina Dlačić (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Sveučilište u Rijeci Ekonomski fakultet Rijeka
Datum i država obrane 2016-03-11, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Ekonomija
Sažetak Marketing u turizmu je sustavno prilagođavanje politike turističkih poduzeća i turističke politike na lokalnom, regionalnom, nacionalnom i međunarodnom nivou da bi se zadovoljile potrebe turista i na taj način ostvario profit. Razvoj turizma vezan je za određeni prostor, određenu prostornu cjelinu ili destinaciju koja i doživljava razvoj turističkog prometa prije svega zbog činjenice što raspolaže određenim atraktivnostima koji motiviraju turistička kretanja. Nažalost, danas nije dovoljno imati prirodne i povijesne atrakcije, već je potrebno spoznati značajke tržišta, analizirati potrebe i želje potencijalnih turista, te prilagoditi ponudu s odgovarajućim sadržajem. Razvojem atraktivnih turističkih proizvoda najviše pogoduje prirodna osnova u županiji a samim tim osigurava dodatnu vrijednost boravka turista na području županije. Implementacijom marketinških kanala dolazi do boljeg pozicioniranja destinacije na tržištu. Marketing je potrebno raditi na razini Županije te pozicionirati se kao jedna destinacija na tržištu, a ne kao zasebni gradovi i općine. Upravo iz tog razloga nastao je ovaj specijalistički magistarski rad kojim je autorica htjela ukazati na važnost marketinga u turizmu, kao i praćenje trendova, koji je iznimno bitan i zahtjevan posao koji ujedno pospješuje uspješnu online kampanju. Iz tih razloga, ovaj rad sadrži pregled uvjeta tržišta, opće ponude destinacije, trendova u turizmu, kao i kombinaciju marketinških strategija koju treba upotrijebiti za strateško pozicioniranje i razvoj budućeg brenda. Ovakva istraživanja bi trebala doći do poslovnih subjekata koji su zaduženi za razvoj turizma na području Šibensko-kninske županije, kako bih se implementirale marketinške strategije u pozicioniranju destinacije kao destinacije za cjelogodišnji turizam
Sažetak (engleski) Tourism marketing is a systematic adjustment policies of tourism enterprises and tourism policies at local, regional, national and international levels to meet the needs of tourists and thus make a profit. The development of tourism is related to a specific area, a specific spatial unit or destination and which is experiencing the development of tourist growth, primarily due to the fact that it has a certain attractiveness that motivates tourist movement. Unfortunately, today it is not enough to have natural and historical attractions, it is necessary to know the features of the market, analyze the needs and desires of potential tourists, and adjust the offer with the appropriate content. By developing attractive tourism products, natural base is most favored in the county and therefore provides added value to the stay of tourists in the county. By implementing marketing channels we are getting to a better positioning in the destination market. Marketing is necessary to be done at the County level and position itself as one destination on the market, rather than as separate cities and municipalities. For this reason, this specialized master's thesis was created and the author wanted to point out the importance of tourism marketing, as well as monitoring trends, which is an extremely important and demanding job that also improves successful online campaign Therefore, this masters thesis includes a review of market conditions, the general offers of destination, trends in tourism, as well as a combination of marketing strategies to be used for strategic positioning and future development of the brand. These studies should reach businesses that are responsible for the development of tourism in the Sibenik-knin County, in order to implement the marketing strategy in positioning the destination as a destination for whole year-round tourism
Ključne riječi
turizam
marketing
Knin
destinacija
promocija
Ključne riječi (engleski)
tourism
marketing
Knin
destination
promotion
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:192:527890
Studijski program Naziv: Marketing menadžment Vrsta studija: sveučilišni Stupanj studija: poslijediplomski specijalistički Akademski / stručni naziv: sveučilišni/a specijalist/specijalistica marketing menadžmenta (univ.spec.oec.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Pristup korisnicima matične ustanove
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2017-02-23 07:52:23