Latović, S. (2025). Izazovi brendiranja poslodavca u zdravstvenom sektoru (Završni specijalistički). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:112030
Latović, Sena. "Izazovi brendiranja poslodavca u zdravstvenom sektoru." Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2025. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:112030
Latović, Sena. "Izazovi brendiranja poslodavca u zdravstvenom sektoru." Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2025. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:112030
Latović, S. (2025). 'Izazovi brendiranja poslodavca u zdravstvenom sektoru', Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 28.02.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:112030
Latović S. Izazovi brendiranja poslodavca u zdravstvenom sektoru [Završni specijalistički]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2025 [pristupljeno 28.02.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:112030
S. Latović, "Izazovi brendiranja poslodavca u zdravstvenom sektoru", Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2025. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:112030