disertacija
Mentalni modeli u marketingu – povezanost menadžerskih kognicija i tržišne snage marke

Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Fraculj, M. (2024). Mentalni modeli u marketingu – povezanost menadžerskih kognicija i tržišne snage marke (Disertacija). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:532384

Fraculj, Mario. "Mentalni modeli u marketingu – povezanost menadžerskih kognicija i tržišne snage marke." Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:532384

Fraculj, Mario. "Mentalni modeli u marketingu – povezanost menadžerskih kognicija i tržišne snage marke." Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:532384

Fraculj, M. (2024). 'Mentalni modeli u marketingu – povezanost menadžerskih kognicija i tržišne snage marke', Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 23.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:532384

Fraculj M. Mentalni modeli u marketingu – povezanost menadžerskih kognicija i tržišne snage marke [Disertacija]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 23.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:532384

M. Fraculj, "Mentalni modeli u marketingu – povezanost menadžerskih kognicija i tržišne snage marke", Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:532384

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.