Baraba, D. (2024). Percipirana društvena vrijednost on-line nastave i aktivno sudjelovanje studenata u nastavi (Završni rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:302929
Baraba, Dora. "Percipirana društvena vrijednost on-line nastave i aktivno sudjelovanje studenata u nastavi." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:302929
Baraba, Dora. "Percipirana društvena vrijednost on-line nastave i aktivno sudjelovanje studenata u nastavi." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:302929
Baraba, D. (2024). 'Percipirana društvena vrijednost on-line nastave i aktivno sudjelovanje studenata u nastavi', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 22.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:302929
Baraba D. Percipirana društvena vrijednost on-line nastave i aktivno sudjelovanje studenata u nastavi [Završni rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 22.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:302929
D. Baraba, "Percipirana društvena vrijednost on-line nastave i aktivno sudjelovanje studenata u nastavi", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:302929