Tomljanović, L. (2024). Marketing strategies for sustainable tourism - case study Island Rab (Završni rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:095698
Tomljanović, Lara. "Marketing strategies for sustainable tourism - case study Island Rab." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:095698
Tomljanović, Lara. "Marketing strategies for sustainable tourism - case study Island Rab." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:095698
Tomljanović, L. (2024). 'Marketing strategies for sustainable tourism - case study Island Rab', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 19.02.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:095698
Tomljanović L. Marketing strategies for sustainable tourism - case study Island Rab [Završni rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 19.02.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:095698
L. Tomljanović, "Marketing strategies for sustainable tourism - case study Island Rab", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:095698