Flego, P. (2024). Ponašanje potrošača uvjetovano religijskim uvjerenjima (Završni rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:325451
Flego, Petra. "Ponašanje potrošača uvjetovano religijskim uvjerenjima." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:325451
Flego, Petra. "Ponašanje potrošača uvjetovano religijskim uvjerenjima." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:325451
Flego, P. (2024). 'Ponašanje potrošača uvjetovano religijskim uvjerenjima', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 06.02.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:325451
Flego P. Ponašanje potrošača uvjetovano religijskim uvjerenjima [Završni rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 06.02.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:325451
P. Flego, "Ponašanje potrošača uvjetovano religijskim uvjerenjima", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:325451