Naslov Transformacijski prodajni lijevak sa stanjima
Naslov (engleski) Transformational sales funnel with states
Autor Jana Pliško
Mentor Jasmina Dlačić (mentor)
Član povjerenstva Jasmina Dlačić (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Jelena Jardas Antonić (član povjerenstva)
Član povjerenstva Matia Torbarina (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Sveučilište u Rijeci Ekonomski fakultet Rijeka
Datum i država obrane 2024-09-27, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Ekonomija
Sažetak U ovom Diplomskom radu predstavljen je Transformacijski prodajni lijevak sa stanjima za primjenu u kampanjama oglašavanja. Potencijalni kupci zbog potrebe za određenim proizvodom ili uslugom najčešće koriste Internet kako bi prikupili dovoljno informacija prije same kupnje, dok oglašivačima Internet služi kako bi pasivno, putem oglasa dosegnuli i pridobili potencijalne kupce. Prilikom sakupljanja informacija, potencijalni kupci u web tražilice upisuju pretraživačke upite koji ih mogu dovesti do oglasa pa do web trgovine ili neke određene web lokacije. Kako bi se bolje razumjelo u kojoj se fazi potencijalni kupac nalazi, ovisno o vrsti pretraživačkog upita razvijen je model Transformacijskog prodajnog lijevka sa stanjima. Za razliku od prethodnih modela prodajnih lijevaka, Transformacijski prodajni lijevak naglasak stavlja na stanje svijesti potencijalnog kupca i promjene u stanju svijesti. Cilj za oglašivača je da potencijalni kupac konvertira u stvarnog kupca, a kako bi se to odrazilo potrebno je prepoznati gdje se potencijalni kupac trenutno nalazi. Prilikom plaćenog oglašavanja, oglašivač mora uvidjeti koja je cijena prihvatljiva za određeni oglas s obzirom na raspoloživi budžet. Transformacijski lijevak je također podoban alat kako bi se odredilo koje su ključne riječi profitabilnije u odnosu na druge. Za prikupljanje rezultata oglašavanja u istraživanju korišteni su alati Google-a. Na početku oglašavanja, izrađen je inicijalni popis ključnih riječi te im je dodijeljena važnost s obzirom na faze prodajnog lijevka. Nakon prvog razdoblja oglašavanja i korištenjem algoritma za preinaku marketinške strategije dobiveni su podaci koji su bili polazište za sljedeće razdoblje oglašavanja. Istraživanje je pokazalo da kombinacija Transformacijskog prodajnog lijevka i algoritma predstavlja uspješnu metodu za optimizaciju kampanja oglašavanja.
Sažetak (engleski) This thesis presents a Transformational sales funnel with states for use in advertising campaigns. Potential customers, due to the need for a particular product or service, often use the Internet to gather enough information before making a purchase. At the same time, advertisers use the Internet to passively reach and attract potential customers through ads. While gathering information, potential customers enter search queries into web search engines that can lead them from ads to an online store or a specific website. To better understand the stage a potential customer is in, based on the type of search query, a model of the Transformational sales funnel with states has been developed. Unlike previous sales funnel models, the Transformational sales funnel emphasizes the state of awareness of a potential customer and a change in that state of awareness. The advertiser’s goal is to convert the potential customer into an actual customer. To achieve this, it is necessary to recognize the stage the potential customer is currently in. During paid advertising, the advertiser must determine what price is acceptable for a specific ad based on the available budget. Furthermore, The Transformational sales funnel is also a suitable tool for determining which keywords are more profitable compared to others. For gathering advertising results in the research, Google tools were used. At the beginning of the advertising process, an initial list of keywords was created, and their importance was assigned based on the stages of the sales funnel. After the first advertising period and using an algorithm for refining the marketing strategy the data that was obtained served as a starting point for the next advertising period. The research showed that the combination of the Transformational sales funnel and the algorithm represents a successful method for optimizing advertising campaigns.
Ključne riječi
transformacijski prodajni lijevak sa stanjima
plaćeno oglašavanje
pretraživački upiti
alati Google-a
optimizacija kampanja oglašavanja
Ključne riječi (engleski)
Transformational sales funnel with states
paid advertising
search queries
Google Tools
campaign advertising optimization
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:192:701496
Studijski program Naziv: Poslovna ekonomija; smjerovi: Financije, Poduzetništvo, Menadžment, Financije i računovodstvo, Marketing, Međunarodno poslovanje, Informatičko poslovanje Smjer: Marketing Vrsta studija: sveučilišni Stupanj studija: diplomski Akademski / stručni naziv: sveučilišni/a magistar/magistra ekonomije (univ. mag. oec.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Pristup korisnicima matične ustanove
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2024-12-11 18:20:07