Brčinović, D. (2024). Utjecaj tempa glazbe i kategorije proizvoda na potrošačevu percepciju proizvoda te spremnost na kupnju (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:651502
Brčinović, Doris. "Utjecaj tempa glazbe i kategorije proizvoda na potrošačevu percepciju proizvoda te spremnost na kupnju." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:651502
Brčinović, Doris. "Utjecaj tempa glazbe i kategorije proizvoda na potrošačevu percepciju proizvoda te spremnost na kupnju." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:651502
Brčinović, D. (2024). 'Utjecaj tempa glazbe i kategorije proizvoda na potrošačevu percepciju proizvoda te spremnost na kupnju', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 10.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:651502
Brčinović D. Utjecaj tempa glazbe i kategorije proizvoda na potrošačevu percepciju proizvoda te spremnost na kupnju [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 10.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:651502
D. Brčinović, "Utjecaj tempa glazbe i kategorije proizvoda na potrošačevu percepciju proizvoda te spremnost na kupnju", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:651502