Grabar, P. (2024). Utjecaj osobina i edukacije prodavatelja na uspješnost pregovora u automobilskoj industriji na primjeru poduzeća Auto Zubak d.o.o. (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:410555
Grabar, Paula. "Utjecaj osobina i edukacije prodavatelja na uspješnost pregovora u automobilskoj industriji na primjeru poduzeća Auto Zubak d.o.o.." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:410555
Grabar, Paula. "Utjecaj osobina i edukacije prodavatelja na uspješnost pregovora u automobilskoj industriji na primjeru poduzeća Auto Zubak d.o.o.." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:410555
Grabar, P. (2024). 'Utjecaj osobina i edukacije prodavatelja na uspješnost pregovora u automobilskoj industriji na primjeru poduzeća Auto Zubak d.o.o.', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 01.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:410555
Grabar P. Utjecaj osobina i edukacije prodavatelja na uspješnost pregovora u automobilskoj industriji na primjeru poduzeća Auto Zubak d.o.o. [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 01.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:410555
P. Grabar, "Utjecaj osobina i edukacije prodavatelja na uspješnost pregovora u automobilskoj industriji na primjeru poduzeća Auto Zubak d.o.o.", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:410555