Martinac, M. (2024). Analiza utjecaja društvenih medija na odluke o kupovini primjenom AHP metode (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:240120
Martinac, Mia. "Analiza utjecaja društvenih medija na odluke o kupovini primjenom AHP metode." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:240120
Martinac, Mia. "Analiza utjecaja društvenih medija na odluke o kupovini primjenom AHP metode." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:240120
Martinac, M. (2024). 'Analiza utjecaja društvenih medija na odluke o kupovini primjenom AHP metode', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 01.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:240120
Martinac M. Analiza utjecaja društvenih medija na odluke o kupovini primjenom AHP metode [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 01.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:240120
M. Martinac, "Analiza utjecaja društvenih medija na odluke o kupovini primjenom AHP metode", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:240120