Naslov Utjecaj medija i društvenih mreža na popularizaciju sporta
Naslov (engleski) The influence of the media and social networks on the popularization of sports
Autor Tamara Popić
Mentor Saša Čegar (mentor)
Član povjerenstva Saša Čegar (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Dario Maradin (član povjerenstva)
Član povjerenstva Davor Mance (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Sveučilište u Rijeci Ekonomski fakultet Rijeka
Datum i država obrane 2024-09-17, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Ekonomija
Sažetak Neupitno je da sam sportski događaj ovisi o raznim elementima, a financiranje, posjetioci,
učesnici su samo neki od elemenata. Svi elementi imaju jaku važnu ulogu i bez njih je
organizacija sportskog događaja nemoguća. Troškovi sportskog događaja moraju postojati, čak
i na dobrovoljnoj razini učesnici se u najmanju ruku moraju okrijepiti, a kad je u pitanju
profesionalni sportski događaj, troškovi su značajni. Financiranje je proces uz koji je moguće
pribaviti i koristiti prvenstveno novčana sredstva da bi se pokrili troškovi. Posjetioci su element
uz koji se popularizacija sporta uspješno širi da bi baza učesnika bila što veća. Učesnici
sportskog događaja su element koji odrađuje sam sportski događaj i koji posjetioci promatraju
a sponzori financiraju. Ovaj diplomski rad je istražio preko kojih se kanala promocije može
popularizirati organizacija sportskog događaja da bi privukla čim vise posjetioca, sponzora i
učesnika. Diplomski rad je dao presjek na koji način promocija kao dio marketing mix-a
sportskog događaja učestvuje u organizaciji istog. Isto tako rad je općenito obradio što su mediji
i društvene mreže i na koji način su danas uključene u sport. Uspješne strategije promocije su
obrađene u zasebnom poglavlju i na taj način diplomski rad je prikazao kako u praksi izgleda
strategija promocije sportskog događaja. Kao instrument istraživanja koristio se anketni upitnik
preko kojeg se istraživalo koja je promocijska platforma uspješnija u promociji sportskog
događaja. Glavni zaključak provedenog istraživanja pokazao je da društvene mreže imaju veći
utjecaj u promociji sportskog događaja od tradicionalnih medija promocije (tv, radio, oglasni
plakati, časopisi).
Sažetak (engleski) It is unquestionable that the sports event itself depends on various elements, and financing,
visitors, participants are only some of the elements. All elements have a very important role
and without them the organization of a sports event is impossible. The costs of a sporting event
must exist, even on a voluntary level, when it comes to a professional sporting event, the costs
are significant. Financing is a process by which it is possible to obtain and use primarily
monetary resources to cover costs. Visitors are the element with which the popularization of
sports is successfully spread in order to make the base of participants as large as possible. The
participants of the sports event are the element that performs the sports event itself and is
watched by the visitors and financed by the sponsors. This master thesis investigated which
promotion canals can be used to popularize the organization of a sports event in order to attract
as many visitors, sponsors and participants as possible. The master thesis gave an overview of
how promotion, as part of the marketing mix of a sports event, participates in the organization
of it. Also, the work generally discussed what the media and social networks are and how they
are involved in sports today. Successful promotion strategies are dealt with in a separate
chapter, and in this way, the thesis showed what a sports event promotion strategy looks like in
practice. As a research instrument, a survey questionnaire was used to investigate which
promotional platform is more successful in promoting a sports event. The main conclusion of
the conducted research showed that social networks have a greater influence in the promotion
of a sports event than traditional promotion media (TV, radio, billboards, magazines).
Ključne riječi
sport
mediji
društvene mreže
sportski događaj
promocija
Ključne riječi (engleski)
sport
media
social networks
sports event
promotion
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:192:872911
Studijski program Naziv: Poslovna ekonomija; smjerovi: Financije, Poduzetništvo, Menadžment, Financije i računovodstvo, Marketing, Međunarodno poslovanje, Informatičko poslovanje Smjer: Menadžment Vrsta studija: sveučilišni Stupanj studija: diplomski Akademski / stručni naziv: sveučilišni/a magistar/magistra ekonomije (univ. mag. oec.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Pristup korisnicima matične ustanove
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2024-11-13 17:33:57