Augustinović, T. (2023). Utjecaj marketinških kampanja na međunarodnu konkurentnost tvrtke Adidas (Završni rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:930894
Augustinović, Tea. "Utjecaj marketinških kampanja na međunarodnu konkurentnost tvrtke Adidas." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:930894
Augustinović, Tea. "Utjecaj marketinških kampanja na međunarodnu konkurentnost tvrtke Adidas." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:930894
Augustinović, T. (2023). 'Utjecaj marketinških kampanja na međunarodnu konkurentnost tvrtke Adidas', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 24.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:930894
Augustinović T. Utjecaj marketinških kampanja na međunarodnu konkurentnost tvrtke Adidas [Završni rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 24.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:930894
T. Augustinović, "Utjecaj marketinških kampanja na međunarodnu konkurentnost tvrtke Adidas", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:930894