prikaz prve stranice dokumenta Uloga ponašanja prodavača u formiranju namjere ponovljene kupnje
Rad nije dostupan
završni rad
Uloga ponašanja prodavača u formiranju namjere ponovljene kupnje

Bartolović, Mateja
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Bartolović, M. (2023). Uloga ponašanja prodavača u formiranju namjere ponovljene kupnje (Završni rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:402381

Bartolović, Mateja. "Uloga ponašanja prodavača u formiranju namjere ponovljene kupnje." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:402381

Bartolović, Mateja. "Uloga ponašanja prodavača u formiranju namjere ponovljene kupnje." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:402381

Bartolović, M. (2023). 'Uloga ponašanja prodavača u formiranju namjere ponovljene kupnje', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 23.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:402381

Bartolović M. Uloga ponašanja prodavača u formiranju namjere ponovljene kupnje [Završni rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 23.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:402381

M. Bartolović, "Uloga ponašanja prodavača u formiranju namjere ponovljene kupnje", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:402381

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.