prikaz prve stranice dokumenta The impact of social media on drugstore chains business in Croatia
Rad nije dostupan
završni rad
The impact of social media on drugstore chains business in Croatia

Mihalić, Maria (2016)
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Mihalić, M. (2016). The impact of social media on drugstore chains business in Croatia (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:994897

Mihalić, Maria. "The impact of social media on drugstore chains business in Croatia." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:994897

Mihalić, Maria. "The impact of social media on drugstore chains business in Croatia." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:994897

Mihalić, M. (2016). 'The impact of social media on drugstore chains business in Croatia', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 03.08.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:994897

Mihalić M. The impact of social media on drugstore chains business in Croatia [Završni rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 03.08.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:994897

M. Mihalić, "The impact of social media on drugstore chains business in Croatia", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:994897

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.