Mihalić, M. (2016). The impact of social media on drugstore chains business in Croatia (Završni rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:994897
Mihalić, Maria. "The impact of social media on drugstore chains business in Croatia." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:994897
Mihalić, Maria. "The impact of social media on drugstore chains business in Croatia." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:994897
Mihalić, M. (2016). 'The impact of social media on drugstore chains business in Croatia', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 27.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:994897
Mihalić M. The impact of social media on drugstore chains business in Croatia [Završni rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 27.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:994897
M. Mihalić, "The impact of social media on drugstore chains business in Croatia", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:994897