Brenko, A. (2022). Marketing namijenjen djeci - etičke dileme (Završni rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:756980
Brenko, Andrea. "Marketing namijenjen djeci - etičke dileme." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:756980
Brenko, Andrea. "Marketing namijenjen djeci - etičke dileme." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:756980
Brenko, A. (2022). 'Marketing namijenjen djeci - etičke dileme', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 18.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:756980
Brenko A. Marketing namijenjen djeci - etičke dileme [Završni rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 18.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:756980
A. Brenko, "Marketing namijenjen djeci - etičke dileme", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:756980