Torbarina, M., Jelenc, L. i Brkljačić, I. (2020). Povećanje uključenosti potrošača na društvenim mrežama: pratiteljima utjecajnih osoba ‘sviđa se’ vidjeti lice u objavi. Market-Tržište, 32. (Special Issue), 67-81. doi: 10.22598/mt/2020.32.spec-issue.67
Torbarina, Matia, et al. "Povećanje uključenosti potrošača na društvenim mrežama: pratiteljima utjecajnih osoba ‘sviđa se’ vidjeti lice u objavi." Market-Tržište, vol. 32, br. Special Issue, 2020, str. 67-81. https://doi.org/10.22598/mt/2020.32.spec-issue.67
Torbarina, Matia, Lara Jelenc i Ivana Brkljačić. "Povećanje uključenosti potrošača na društvenim mrežama: pratiteljima utjecajnih osoba ‘sviđa se’ vidjeti lice u objavi." Market-Tržište 32, br. Special Issue (2020): 67-81. https://doi.org/10.22598/mt/2020.32.spec-issue.67
Torbarina, M., Jelenc, L. i Brkljačić, I. (2020) 'Povećanje uključenosti potrošača na društvenim mrežama: pratiteljima utjecajnih osoba ‘sviđa se’ vidjeti lice u objavi', Market-Tržište, 32(Special Issue), str. 67-81. doi: 10.22598/mt/2020.32.spec-issue.67
Torbarina M, Jelenc L, Brkljačić I. Povećanje uključenosti potrošača na društvenim mrežama: pratiteljima utjecajnih osoba ‘sviđa se’ vidjeti lice u objavi. Market-Tržište [Internet]. 2020. [pristupljeno 04.12.2024.];32(Special Issue):67-81. doi: 10.22598/mt/2020.32.spec-issue.67
M. Torbarina, L. Jelenc i I. Brkljačić, "Povećanje uključenosti potrošača na društvenim mrežama: pratiteljima utjecajnih osoba ‘sviđa se’ vidjeti lice u objavi", Market-Tržište, vol. 32, br. Special Issue, str. 67-81, 2020. [Online]. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:820862. [Citirano: 04.12.2024.]