Soleša, A. (2021). Uloga nano i mikro influencera prilikom odluke o kupovini proizvoda (Završni rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:265164
Soleša, Adela. "Uloga nano i mikro influencera prilikom odluke o kupovini proizvoda." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:265164
Soleša, Adela. "Uloga nano i mikro influencera prilikom odluke o kupovini proizvoda." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:265164
Soleša, A. (2021). 'Uloga nano i mikro influencera prilikom odluke o kupovini proizvoda', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:265164
Soleša A. Uloga nano i mikro influencera prilikom odluke o kupovini proizvoda [Završni rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:265164
A. Soleša, "Uloga nano i mikro influencera prilikom odluke o kupovini proizvoda", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:265164