Vladislavić Šetka, A. (2021). Povezanost emocija potrošača i valorizacije smještajnih kapaciteta city break turističkih destinacija (Završni specijalistički). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:012685
Vladislavić Šetka, Andrea. "Povezanost emocija potrošača i valorizacije smještajnih kapaciteta city break turističkih destinacija." Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:012685
Vladislavić Šetka, Andrea. "Povezanost emocija potrošača i valorizacije smještajnih kapaciteta city break turističkih destinacija." Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:012685
Vladislavić Šetka, A. (2021). 'Povezanost emocija potrošača i valorizacije smještajnih kapaciteta city break turističkih destinacija', Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 08.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:012685
Vladislavić Šetka A. Povezanost emocija potrošača i valorizacije smještajnih kapaciteta city break turističkih destinacija [Završni specijalistički]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 08.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:012685
A. Vladislavić Šetka, "Povezanost emocija potrošača i valorizacije smještajnih kapaciteta city break turističkih destinacija", Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:012685