Ris, I. (2016). Utjecaj promocije na posjećenost manifestacije Advent u Zagrebu (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:612345
Ris, Iva. "Utjecaj promocije na posjećenost manifestacije Advent u Zagrebu." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:612345
Ris, Iva. "Utjecaj promocije na posjećenost manifestacije Advent u Zagrebu." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:612345
Ris, I. (2016). 'Utjecaj promocije na posjećenost manifestacije Advent u Zagrebu', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 30.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:612345
Ris I. Utjecaj promocije na posjećenost manifestacije Advent u Zagrebu [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 30.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:612345
I. Ris, "Utjecaj promocije na posjećenost manifestacije Advent u Zagrebu", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:612345