Naslov Uloga žena menadžera prilikom poslovnog pregovaranja
Naslov (engleski) The role of woman managers in negotiation process
Autor Tadea Špelić
Mentor Heri Bezić (mentor)
Član povjerenstva Heri Bezić (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Tomislav Galović (član povjerenstva)
Član povjerenstva Ana Štambuk (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Sveučilište u Rijeci Ekonomski fakultet Rijeka
Datum i država obrane 2021-09-16, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Ekonomija
Sažetak Pregovaranje se primjenjuje u mnogim aspektima svakodnevnog života. Neki primjeri
u uobičajenom svakodnevnom životu uključuju pregovaranje o cijeni na otvorenom tržištu,
pregovaranje o kupnji automobila u zastupstvu, pregovaranje o naknadi za posao i pregovore
između zaraćenih zemalja. Ženski stil vodstva može se opisati kroz koje se odnose na
interakciju, participativnost, tijek, uključenost, pristup, proces umreživanja, timski rad,
orijentiranost prema ljudima, slušanje, druženja no i odgovarajuće razumijevanje te visoka
razina spontanosti. Ženski stil vođenja usmjeren je na timski rad, suradnju sa zaposlenicima te
poznavanje istih. Značajne promjene u svjetskom gospodarstvu uvelike su promijenile status
žena na tržištu. Nove prilike generirale su nove izazove - zadovoljavanje veće potražnje za
vještinama i specijalizacijom znanja, održavanje održivosti tih vještina i tog znanja na tržištu
koje se stalno mijenja i udovoljavanje nestabilnosti koja može proizaći iz takvih promjena. Kao
rezultat toga, moraju se razmotriti novi načini razmišljanja i činjenja. U takvom se trenutku stil
vođenja žena i njihovi posebni kapaciteti i kvalitete čine posebno vrijednima. Uz strukturnu
transformaciju, događaju se i promjene vrijednosti. Promjena društvenih sila potiče žene da uđu
u područje radnog mjesta i vlasništva nad poduzećima. Kako bi se kvalitetno obradila tema
ovog diplomskog rada provedena su dva intervjua sa ženama menadžericama. Obje ispitanice
ističu važnost odvojenog privatnog i poslovnog života. Nitko neće bit zadovoljan svojim
poslom ako je samo na njega usmjeren te nema privatan život niti vremena za opuštanje izvan
radnog mjesta.
Sažetak (engleski) Negotiation is applied in many aspects of everyday life. Some examples in ordinary
daily life include negotiating an open market price, negotiating the purchase of a dealership car,
negotiating a job allowance, and negotiating between warring countries. Women's leadership
style can be described through which they relate to interaction, participation, flow, involvement,
approach, networking process, teamwork, people orientation, listening, socializing but also
appropriate understanding and a high level of spontaneity. Women's leadership style is focused
on teamwork, cooperation with employees and knowledge of the same. Significant changes in
the world economy have greatly changed the status of women in the market. New opportunities
have generated new challenges - meeting the growing demand for skills and specialization of
knowledge, maintaining the sustainability of those skills and that knowledge in a constantly
changing market, and meeting the instability that can result from such changes. As a result, new
ways of thinking and doing must be considered. At such a time, the leadership style of women
and their special capacities and qualities seem especially valuable. In addition to structural
transformation, changes in value also occur. The change in social forces encourages women to
enter the realm of workplace and business ownership. In order to properly address the topic of
this thesis, two interviews were conducted with women managers. Both respondents emphasize
the importance of separate private and business life. No one will be satisfied with their job if it
is focused only on them and they do not have a private life or time to relax outside the
workplace.
Ključne riječi
žene menadžeri
poslovno pregovaranje
stilovi vođenja
promjene vrijednosti
Ključne riječi (engleski)
women managers
business negotiation
leadership styles
value changes
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:192:413299
Studijski program Naziv: Poslovna ekonomija; smjerovi: Financije i bankarstvo, Poduzetništvo, Menadžment, Financije i računovodstvo, Marketing, Međunarodno poslovanje, Informatičko poslovanje, Međunarodno poslovanje Informatičko poslovanje Smjer: Menadžment Vrsta studija: sveučilišni Stupanj studija: diplomski Akademski / stručni naziv: magistar/magistra ekonomije (mag. oec.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Pristup korisnicima matične ustanove
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2021-11-05 16:33:40