prikaz prve stranice dokumenta Važnost marketinga u bankarskom sektoru
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Važnost marketinga u bankarskom sektoru

Superina-Gudelj, Irena
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Superina Gudelj, I. (2020). Važnost marketinga u bankarskom sektoru (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:966813

Superina Gudelj, Irena. "Važnost marketinga u bankarskom sektoru." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:966813

Superina Gudelj, Irena. "Važnost marketinga u bankarskom sektoru." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:966813

Superina Gudelj, I. (2020). 'Važnost marketinga u bankarskom sektoru', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 16.09.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:966813

Superina Gudelj I. Važnost marketinga u bankarskom sektoru [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 16.09.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:966813

I. Superina Gudelj, "Važnost marketinga u bankarskom sektoru", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:966813

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.