prikaz prve stranice dokumenta Učinak uokvirivanja i neuromarketing: primjer AB testiranja u poduzeću Autotepisi.hr
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Učinak uokvirivanja i neuromarketing: primjer AB testiranja u poduzeću Autotepisi.hr

Zornada, Patrick
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Zornada, P. (2020). Učinak uokvirivanja i neuromarketing: primjer AB testiranja u poduzeću Autotepisi.hr (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:645870

Zornada, Patrick. "Učinak uokvirivanja i neuromarketing: primjer AB testiranja u poduzeću Autotepisi.hr." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:645870

Zornada, Patrick. "Učinak uokvirivanja i neuromarketing: primjer AB testiranja u poduzeću Autotepisi.hr." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:645870

Zornada, P. (2020). 'Učinak uokvirivanja i neuromarketing: primjer AB testiranja u poduzeću Autotepisi.hr', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 25.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:645870

Zornada P. Učinak uokvirivanja i neuromarketing: primjer AB testiranja u poduzeću Autotepisi.hr [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 25.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:645870

P. Zornada, "Učinak uokvirivanja i neuromarketing: primjer AB testiranja u poduzeću Autotepisi.hr", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:645870

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.